Een onvoorwoordelijke boodschap biedt meer dan alleen informatie

Boodschap

Copywriting van Ongewikkeld is duidelijk en aansprekend. We krijgen online veel informatie op ons afgevuurd, dus een goede boodschap laat niets aan duidelijkheid te wensen over. Ook moet de boodschap aanspreken, want de aandacht van je doelgroep is met al die ruis op de lijn beperkt.

Soorten copy

Copywriting draait om woorden, maar die kunnen op uiteenlopende manieren toegepast worden. Van gedrukte magazines tot webteksten en van inhoudelijk artikel tot headertekst.

Daarbij wordt de copy afgestemd op de situatie waarbinnen de boodschap ontvangen wordt. Tekst en context dus. Ongewikkeld heeft brede ervaring met het uitwerken van copy voor specifieke doeleinden.

Copywriting doelen

Ook het doel achter teksten is van invloed op de uitwerking ervan. Moet een product of dienst bijvoorbeeld goed vindbaar zijn via online zoekmachines? Dan moet de copy afgestemd worden op het algoritme van met name Google. 

Dat betekent optimaliseren op gebied van leesbaarheid, aantal woorden, links en keywords. Is het openen van een e-mail het doel? Dan moet de copy prikkelen. Zo neemt Ongewikkeld elk woord onder de loep.

Webcopy keurmerk

Copywriting van Ongewikkeld beschikt over het Webcopy Koppie Keurmerk! Daarmee voldoet elke online tekst aan de volgende eisen: 

  • Duidelijk
  • Aansprekend
  • Doordacht
  • Karakteristiek
  • Vindbaar (SEO)
copywriting

Hulp bij copywriting

Heb je als bedrijf moeite om je verhaal onder woorden te brengen? Of wil je meer bereiken met geschreven content? Ongewikkeld gaat onvoorwoordelijk voor je aan de slag! Door vragen te stellen, te luisteren en natuurlijk te schrijven. Vanuit de geest van jouw bedrijf, maar met de onbevangen blik van een buitenstaander.

Contact

Behoefte aan een Ongewikkelde boodschap? Verstuur hieronder een bericht of bel 06 -12446922!