Bedrijfsverhaal

Als ondernemer weet je zelf het beste waar het bij jouw bedrijf om draait. Hoe je dat precies overbrengt op je doelgroep is een tweede. Bovendien ontstaat er geen consistent verhaal als je het niet vastlegt. Ongewikkeld helpt je aan een merkwaardig en onvoorwoordelijk bedrijfsverhaal.

communicatiebureau-groningen

‘Het bedrijfsverhaal legt
de basis voor een
duurzame webstrategie’

Merkwaardig

Een merkwaardig bedrijfsverhaal doet recht aan jouw bedrijf. Daar zijn een aantal fundamentele vragen voor nodig.

  1. Waarom doe je wat je doet?
  2. Wat is je toegevoegde waarde?
  3. Hoe breng je die waarde in de praktijk?

Onvoorwoordelijk

Zodra we het merk hebben ontleed, brengen we het onder woorden. Als naslagwerk voor jezelf, medewerkers, partners en externe specialisten. Want zij hebben als ambassadeur allemaal een rol in het uniform uitdragen van jouw merk. Op basis van het bedrijfsverhaal schrijft Ongewikkeld bijvoorbeeld de webteksten.

Marketing fundament

Goed verhaal, maar wat kun je ermee? Eigenlijk kun je met het bedrijfsverhaal alle kanten op. Het lijkt misschien een simpel A4’tje, maar de inhoud biedt houvast voor alle marketingactiviteiten. Van logo tot online advertentie. Met het webrecept dat aansluit bedrijfsverhaal bouw je je merk op en uit. 

Hulp bij je bedrijfsverhaal

Ook bouwen aan je merk met een bedrijfsverhaal? Ongewikkeld verwoordt het graag voor je! Neem hieronder contact op of bel gerust op 06-12446922.