‘Garantie op slimme vragen
met superhelden
en Flince taal’

Flinc

  • Onbevangen detacheerder
  • Eigen toon met Flince taal
  • Energie in ontwerp en woord
  • Superhelden gevisualiseerd
  • Blogreeks voor merklading
Flinc is een detacheerder van young professionals. Voor de ontwikkeling van hun webstek, heeft Ongewikkeld het webrecept uitgeschreven. Met een krachtige kernboodschap, duidelijke diensten en blogreeks.

Grote belofte

Het verhaal van Flinc draait vooral om energie. Door young professionals bij bedrijven te plaatsen, beloven ze een onbevangen blik en impactvolle bijdrage. Zo ontstond de kernboodschap ‘De garantie op slimme vragen’.

Sterk verhaal

In lijn met deze belofte is alle informatie voor de webstek uitgewerkt. Al snel ontstond de term ‘Flince taal’ en op die manier worden zowel trainees als opdrachtgevers aangesproken. Om diensten van Flinc kernachtig te omschrijven, maar ook om young professionals te enthousiasmeren. Zo kwam Ongewikkeld met de term ‘superhelden’ die ook letterlijk in het ontwerp van de website is opgenomen.

Herhaalrecept

Als nieuwkomer in de markt, moest Flinc naamsbekendheid opbouwen. De focus lag daarbij op opdrachtgevers. Daarom heeft Ongewikkeld een maandelijkse blogreeks bedacht. Daarbij stond de belofte ‘De garantie op slimme vragen’ centraal en per blog werd een USP van young professionals uitgelicht.

Resultaat

Flinc heeft zich met name via LinkedIn direct stevig op de kaart gezet. De maandelijkse blog knoopte de kernboodschap goed tussen de oren. Bovendien wist Flinc zich daarmee goed te onderscheiden in de markt. Dit leverde binnen korte tijd de nodige sollicitanten en leads voor opdrachten op. Ook werd er met blogs gebouwd aan een netwerk, waaruit op lange termijn opdrachten uit voort kunnen komen.

Ga naar de website van Flinc om het resultaat te bekijken!

ongewikkeld

Contact