Verhalen

Contentmarketing bij Nuvema

Tussen 2015 en 2017 was ik ruim twee jaar werkzaam bij Nuvema uitvaartverzekeraar. Ik werd aangenomen als content marketeer en kreeg de opdracht om een contentstrategie uit te werken en

Lees verder »
Het ultieme doel van een slogan maker
marketing

Zo. Jammer dit…

Zo. Jammer dit… Daar had natuurlijk ‘Nu eerst een Bavaria’ moeten staan. Maar de slogan -ouder dan ikzelf- is deze week ingeruild voor ‘Welcome to the family’. Het gevoel van

Lees verder »
marketing

Strategie met twee gezichten

Strategie met twee gezichten Ik en mijn overbuurman zetten online de lijnen uit binnen ons bedrijf. Hij kickt op conversie en ik op betrokkenheid. Waar hij de strijd met concurrenten aangaat

Lees verder »
copy
marketing

Meer of minder content?

Meer of minder content? Grote kans dat je deze post had genegeerd. Waarom zou je er ook aan beginnen? Er is zoveel meer aanbod. In je timeline op LinkedIn, maar wat te denken

Lees verder »
marketing

Contentmarketing is kinderspel

Content marketing is kinderspel Voordat ik begin: neem de kop boven deze post letterlijk. Maar ik ga content marketing niet wegzetten als een kinderlijk eenvoudige discipline. Wat ik wel durf

Lees verder »