Verhalen
Control-alt-delete freak
Control-alt-delete freak Veel mensen noemen zichzelf control freak. Engerd. Hun ogen stralen erbij. Hoewel ik de eerste senior executive controlfreak nog moet tegenkomen, vraag ik me wel af of ze
Contentmarketing bij Nuvema
Tussen 2015 en 2017 was ik ruim twee jaar werkzaam bij Nuvema uitvaartverzekeraar. Ik werd aangenomen als content marketeer en kreeg de opdracht om een contentstrategie uit te werken en
Zo. Jammer dit…
Zo. Jammer dit… Daar had natuurlijk ‘Nu eerst een Bavaria’ moeten staan. Maar de slogan -ouder dan ikzelf- is deze week ingeruild voor ‘Welcome to the family’. Het gevoel van
Strategie met twee gezichten
Strategie met twee gezichten Ik en mijn overbuurman zetten online de lijnen uit binnen ons bedrijf. Hij kickt op conversie en ik op betrokkenheid. Waar hij de strijd met concurrenten aangaat
Meer of minder content?
Meer of minder content? Grote kans dat je deze post had genegeerd. Waarom zou je er ook aan beginnen? Er is zoveel meer aanbod. In je timeline op LinkedIn, maar wat te denken
Contentmarketing is kinderspel
Content marketing is kinderspel Voordat ik begin: neem de kop boven deze post letterlijk. Maar ik ga content marketing niet wegzetten als een kinderlijk eenvoudige discipline. Wat ik wel durf